Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

kopen bij lie nielsen

hey hallo
    heeft er hier iemand alleens wat besteld bij lie nielsen en hoe gaat dat dan ?

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008

Re: kopen bij lie nielsen

Hallo Leroy, waarom wil je rechtstreeks bij Lie Nielsen bestellen?
    Het meeste is gewoon via Baptist te bestellen, dan heb je het binnen een paar dagen thuis. Of je gaat naar hun winkel en koopt het daar (geheel op eigen risico, ik kom altijd met meer thuis dan geplanned ops: )

volgens mij is baptist duurder dan rechtstreeks

Athanor
    Guest

Hoeveel dan? Met een mogelijke importbelasting meegerekend? Kreeg ik n.l. vorig jaar bovenop de prijs van een bestelling bij Veritas van een miniatuurschaafje dat niet in Nederland verkrijgbaar was.

Fons

Ik heb vaker spullen uit de VS laten komen; als je pech hebt en de douane pikt je er uit dan schrik je van de inkomstenbelasting die geheven wordt, en dat naast de verzendkosten die je so wie so moet betalen. Tip; ducotools heeft wel eens nieuwe Lie-Nielsens die goedkoper zijn dan in de reguliere handel.
    Succes,
    Frans

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor
    Hoeveel dan? Met een mogelijke importbelasting meegerekend? Kreeg ik n.l. vorig jaar bovenop de prijs van een bestelling bij Veritas van een miniatuurschaafje dat niet in Nederland verkrijgbaar was.

Fons
    maar het is ook wel een heel gaaf schaafje Fons!!

Soms kun je vanwege importheffingen etc beter in Europa bestellen dan in de US. Mijn Gifkins dovetailjig was daarom bij Classic Handtools goedkoper dan rechtstreeks uit Australie.

jaap

Kijk anders even op de volgende sites:

http://www.fine-tools.com
    http://www.more-than-tools.de

Dit zijn ook winkels voor houtbewerkers uit Duitsland. Bij fine-tools heb ik al diverse malen besteld. Bij die ander heb ik nu een order lopen.

Forum Rechten