Gereedschappenbeurs zaterdag 9 oktober

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Ik zag via marktplaats deze interessante link:

Op 9 oktober a.s. wordt er voor de 6e keer een Internationale Gereedschappenbeurs georganiseerd te Apeldoorn.

Adres: Ugchels Belang
Bogaardslaan 81
7339 AN Apeldoorn.
11.00-15.00 uur
Entree: € 2,50
Handelaren uit binnen- en buitenland bieden hun gereedschap aan zowel voor gebruikers als verzamelaars.

http://link.marktplaats.nl/376071371

Ik ga er zeker even kijken. (en waarschijnlijk wordt dat ook weer kopen ;) )
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Ik zag het ook al staan op de site van ducotools. Wou daar ook heengaan, heb nog wat zagen,een grondschaaf en wat profielschaven nodig. Maar ik kom dan uit de nachtdienst dus dat gaat niet lukken.
Zal wel niet de beurs zijn om echte koopjes op de kop te tikken, die handelaren weten hun prijs wel. Morgen wel nog even naar een vlooienmarkt hier in de buurt, wie weet vind ik daar wat.
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Misschien ga ik nog wel even kijken. Den Haag Apeldoorn is natuurlijk best wel een afstand, dus het hangt nog een beetje van m'n bui af.

@Coko: heb jij die set Engelse profielschaven nog gescoord op Marktplaats? Of loopt er ergens nog een Coko rond? ;-)

Arthur
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
@Arthur, dat heb je goed gezien!

Ik heb er 100 euro voor betaald, vond het zelf een redelijke prijs. In totaal zijn het 17 schaven en een leuke draagkist. Van alles wat, hol-, bolschaven, wat kraalprofielschaven en wat sierprofielschaven waaronder een met een ebben geleider. De meeste van Buck en Routledge, allemaal in prima conditie, hout is niks uitgedroogd, geen wormgaten en alleen wat oppervlakkige roest op de beitels. Dat wil ik binnenkort gaan verwijderen op de manier die Wilco hier laatst gepost heeft. Moet helaas eerst de slaapkamer gan stuccen :( .

Ik ben er iig erg blij mee en het is erg leuk om er mee te werken!
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
coko zei:
Zal wel niet de beurs zijn om echte koopjes op de kop te tikken, die handelaren weten hun prijs wel.

Daar heb je wel gelijk in ja, maar goed, hun kennis en interessante weetjes krijg je er ook bij. Verder heb ik zelf nog wat oude gereedschappen die ik mee wil nemen om er misschien wat meer over te weten te komen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.