Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 24 van de 24 EersteEerste ... 14222324
Resultaten 231 tot 237 van de 237

Onderwerp: Saksische schuur

Foto's! Foto's! Foto's!
    Met vriendelijke groet,

Leroy

Plaatjes bij de praatjes ontbreken inderdaad

Goed opgeschoten Bert! Ook mooi die zinken goten! Zal haar niet misstaan

Hoe gaat het met de schuur Bert?

Dag Jelte. Aardig dat je het vraagt!

We hebben er enorm veel gemak van. Maar klaar is het nog niet. De muurtjes aan de buitenzijde moeten nog ingevoegd worden. Ik had een begin gemaakt maar door opspattend zand was dat geen goede gedachte. Eerst moet het ingezaaide gras voldoende gegroeid zijn. Maar dit alles is peanuts

Door flink hoge werkdruk binnen mijn bedrijf komt het er al een tijdje niet van om op het forum actief te zijn Net even gekeken maar je maakt er wat moois van! Wanneer klaar?
    groet
    Bert
    Let's make better mistakes tomorrow

Door een zoektocht naar iets anders op het forum, kwam ik dit onderwerp weer tegen en ik ben benieuwd hoe de schuur er inmiddels bij staat...

We hebbener enorm veel plezier van. Zal morgen een foto maken en op het forum posten. Vragen zijn welkom!
    groet
    Bert

D2A94F6C-3859-4807-86E5-67B5E0AABB01.jpgFoto van vandaag. Goten maak ik er toch nog niet aan, niet zo’n noodzaak / andere prioriteiten. Gras rondom begint eindelijk wat te groeien, na de zomervakantie nog invoegen. Vogels vinden de schuur ook leuk, roodstaarten, een kwikstaart en zwaluwen hebben er al genesteld. We hebben er veel plezier van.
    groet
    Bert

Forum Rechten