Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Gezocht: Scheppach HBS-32 vario lintzaag

Hallo iedereen,

Om mijn "werkplaats" uit te breiden ben ik op zoek naar een lintzaag. Door diverse adviezen en het lezen van artikelen is mijn oog gevallen op de Scheppach HBS-32 vario.

De machine moet wel in goede staat zijn. Ik heb de beschikking over zowel 230v als 380v. Dat is dus geen probleem.

Wie heeft er een staan die hij/zij wil verkopen aan een collega klusser of wie weet er ergens een te koop staan?

Alvast bedankt.

Groet,
    Erik

Re: Gezocht: Scheppach HBS-32 vario lintzaag

goedemorgen Erik,
    als eerste welkom op het forum. je kan eens kijken bij veiling site BVA of TROOSWIJK soms kom je daar nog wel eens wat tegen. moet zeggen de Scheppach HBS-32 vario. heb ik niet vaak langs zien komen in veiling maar je kan eens je licht opsteken. maar let goed op de biedprijs want vaak nog BTW en biedkosten worden berekend

succes verder

hans

Hallo Hans,

Bedankt voor de tip. Ik zal het zeker in de gaten houden.

Als iemand nog meer tips heeft of een HBS-32 vario weet of heeft staan, dan hoor ik het graag.

Groet,
    Erik

Hallo,

Nou het kan snel gaan. Vanmorgen oproep geplaatst en vanmiddag een Scheppach in de werkplaats staan. Iemand belde mij en had er een staan die hij voor niet teveel geld weg wilde doen. Het is wel een opknappertje, maar daar was de prijs ook naar

Als iemand nog een goed adres weet waar ik eventuele onderdelen kan halen, hou ik mij van harte aanbevolen.

Alvast weer bedankt!

Groet,
    Erik

Kijk eens op ""hbs 32 vario.pdf
    http://www.scheppach.nl/downloads/hbs%2032%20vario.pdf""

groetjes placebo

Forum Rechten