Little Art what's that?

littleart

Actieve deelnemer
18 feb 2016
220
0
Hey ha lezers :)

Ff voorstellen nog en wel zo netjes anders blijft t ook maar bezoek.
Ik heb een eigen bedrijf en bied eigenlijk de meest voorkomende werkzaamheden in en om de woning aan. Dus verbouwingen, badkamers, leidingwerk, electra en hernieuwbare energie het kan niet op :)

De passie ligt toch wel bij hout groeiend en bloeiend of zo dood als een pier HOUT is het.
Hobby bonsai ;)

Na 6 jaar als cv monteur/service monteur gewerkt te hebben besloot ik ooit te kiezen voor een nieuwe opleiding het hmc in amsterdam geweldig voor een jaar. Als je eenmaal gewend bent geld te verdienen en je dagelijks op en neer moet van nijmegen naar Amsterdam en je één formaatzaag moet delen met 20 anderen is de conclusie snel gemaakt, eigen baas worden en veel lezen, uitvoeren en doen! Dus zo gezegd zo gedaan in 2000 begonnen en nu nog steeds on the move :). Ik maak meubels in opdracht in mijn eigen atelier naast ons huis, verbouw en verhuur mijn overige werkzame uren. Tot groot genoegen!

Duzz,...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.