Is dit Sibersich Lariks? (werkbank bouwen)

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Een quote uit jouw eerste bericht:
Aangezien ik nog maar zéér weinig verstand van hout heb

Als je dat al niet had inmiddels in ieder geval wel, een prachtstuk, dik compliment! Daar ga je nog heel lang plezier van hebben, wel met een krasje hier en een deukje daar:)
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Hehehe, het moet altijd groter bij jou. Ondertussen moet je nog een stuk aan jouw garage bouwen, want het gaat allemaal niet meer passen.......
 

Atmoz

Actieve deelnemer
Een quote uit jouw eerste bericht:

Als je dat al niet had inmiddels in ieder geval wel, een prachtstuk, dik compliment! Daar ga je nog heel lang plezier van hebben, wel met een krasje hier en een deukje daar:)

Dankjewel Bert :D:D

En krasjes/deukjes zitten er inmiddels al in ja.
In het begin was ik nog een beetje "bang" (te voorzichtig) om er echt goed op te werken, maar dat was snel voorbij na het eerste krasje :p
Niet dat ik 'm nu zwaar mishandel, maar er wordt wel flink aan gewerkt...


Hehehe, het moet altijd groter bij jou. Ondertussen moet je nog een stuk aan jouw garage bouwen, want het gaat allemaal niet meer passen.......

De portaalfrees komt in huis in een kamertje te staan. Ik ga daar een klein "makerlabje" maken. Uiteindelijk wil ik ook graag een 3D printer en een lasercutter. Maargoed, eerst maar eens die CNC boven krijgen en ermee leren werken!
En wat de grootte betreft... tja, die 60x40 was natuurlijk al leuk, maar dat heeft ook z'n beperkingen. En aangezien die toch niet in de garage komt heb ik dus minder last van het "weinig ruimte probleem" ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.