Zo daar staat ie dan.

Pow

Actieve deelnemer
5 okt 2011
193
4
Grave, NB
De laatste 5 maanden, niet voltijd gelukkig, ben ik bezig geweest met het maken van een eikenhouten kast op maat.

De klant heeft quilting als hobby en wilde een kast met een aantal functies. Het geheel is gemaakt van massief eiken behalve de panelen in de deuren en achterwand deze zijn gefineerd multiplex. Bij deze wil ik graag met jullie het eindresultaat delen en wat detail foto's, dit forum heeft zich ook in dit project weer van onschatbare waarde bewezen. Een tiental foto's van het bouwproces staan in mijn Instagram

Dank voor het kijken :D

Uhm, de onderste twee foto's blijven als bijgevoegd in het bericht hangen... Zet je scherm even op de kant dan zie je het beter :confused: Ik krijg ze niet uit het bericht dus...

Kast  Serie 3.jpg

DSC_6986.jpg

DSC_6985.jpg

DSC_7004.jpg
 

Bijlagen

  • DSC_7002.jpg
    DSC_7002.jpg
    64,4 KB · Weergaven: 741
  • DSC_7003.jpg
    DSC_7003.jpg
    62,8 KB · Weergaven: 744
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
mooi stuk vakwerk, als hij nu maar kan onthouden in welk laatje hij het heeft neer gelegd?

Groet Pel.
 

Pow

Actieve deelnemer
5 okt 2011
193
4
Grave, NB
Inderdaad een strijkplank en daarboven de matten om stof op te snijden.

Ik ben inderdaad dankbaar voor deze opdracht. Een zeer geduldige klant die mij deze klus gunde, zeker zonder staat van dienst in dit soort projecten. Als je kijkt naar de muur rechts op de foto zie je ook dat het niet een heel recht huis is. De vloerbedekking is gelukkig vervangen net voor het plaatsen. Al met al een leerzame tijd.

Om het landelijk karakter te maken wilde ze invallende deuren wat met massief hout lastig kan zijn om recht te houden. Ik benieuwd hoe het gaat houden met der tijd.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.696
100
Utrecht
Uhm, de onderste twee foto's blijven als bijgevoegd in het bericht hangen... Zet je scherm even op de kant dan zie je het beter :confused: Ik krijg ze niet uit het bericht dus...

En er dan achterkomen dat je scherm maar één kant op draait ;)

image1.jpg
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.