Ebay hebbedingen voor weinig

erikcramerjr

Actieve deelnemer
27 mei 2016
61
0
Ik Had zelf een cyclone geprint met de 3D printer, maar ik denk dat de 14$ toch wel een stuk lager is dan wat ik aan PLA kwijt zou zijn :D
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Dat wordt ten eerste bepaald door de sterkte die je koopt, 100 is voor 10 kilo 200 is voor 20 kilo, en hoe je hem plaatst, afstand tot de scharnier zeg maar, daar moet je een beetje mee spelen tot hij doet wat jij wilt, maar pas op dat je geen 200 op een deurtje van 8 kilo gaat zetten, dan druk je toch op een bepaald moment je scharnieren aan gort. En plaats er zowel links als rechts 1
Gasdempert.JPG
 

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Volgens mij heb ik die cycloon van BG ook, maar dan gekocht op Aliexpress. Ik heb deze nog niet gebruikt, maar ben toch a tegen 1 nadeel aangelopen. De maten van de aansluitingen voor de slangen zijn verschillend. In 1 past een 50mm PVC buis precies, maar het gat is te klein voor de andere. Dat is wel op te lossen, maar wel iets om rekening mee te houden. Verder ziet de cycloon en zeer degelijk uit.
 

Niekosss

Actieve deelnemer
9 jun 2013
107
1
Enschede
nl-nl.facebook.com
In de bestelde cycloon van banggood had ik toe de tijd in beide aansluitingen een los stukje pvc buis zitten. deze er uit getrokken en hierin past 50mm pvc strak in. dus geen problemen gehad met montage
 

Nick18

Actieve deelnemer
17 jun 2013
164
15
Bedankt, ik heb hem ook besteld!

Hebben jullie toevallig nog een adres voor voordelige afzuigslang en koppelingen?
 

RPosdijk

Actieve deelnemer
8 jan 2014
182
0
Mijdrecht
Dat wordt ten eerste bepaald door de sterkte die je koopt, 100 is voor 10 kilo 200 is voor 20 kilo, en hoe je hem plaatst, afstand tot de scharnier zeg maar, daar moet je een beetje mee spelen tot hij doet wat jij wilt, maar pas op dat je geen 200 op een deurtje van 8 kilo gaat zetten, dan druk je toch op een bepaald moment je scharnieren aan gort. En plaats er zowel links als rechts 1
Bekijk bijlage 50369
Oke bedankt voor je antwoord! ik ga het gewoon proberen,zo duur zijn ze niet en misschien is het wel wat.
 

mcbons

Actieve deelnemer
8 sep 2015
251
4
Landgraaf
Wat betreft de aansluitng zie ik wel als ik het binnen heb. Ik moet toch verloop stukken gaan gebruiken.

ik heb bij cranenbroek geribbelde slang zien liggen bij de vijver afdeling. De binnenkant is geheel glad en ook verloopstukken.
ook bij de bouw markt zie ik alle maten liggen dus dat zal wel goed komen.
 

niksjohn

Nieuw lid
29 mrt 2014
2
0
Ik heb ook zo cycloon besteld maar mijn vraag is hoe groot moet dat vat zijn
Er gaat een kleine stofzuiger op draaien
 

busje303

Nieuw lid
13 sep 2015
8
0
De voordeligste stofzuiger slang en koppelingen heb ik hier op de milieustraat gehaald. Bij het wegbrengen van wat afval in de container voor elektronica gekeken, lagen drie stofzuigers vooraan in. Na wat overleg met de medewerker (ja,u mag eigenlijk niets uit de container pakken, maar toe maar) de drie slangen en koppelstukken etc meegenomen. Zijn iets verschillende diameters maar passen met een pvc verloopje prima op mijn cycloon en gereedschappen.
 

Nick18

Actieve deelnemer
17 jun 2013
164
15
Deze schakelaar komt ook van Aliexpress en zit op mijn zelfbouw frees/zaagtafel.

IMG_2425_zps7nbdhqjp.jpg


Deze is best groot en is van goede kwaliteit. Er zit geen ombouw om de schakelaar, maar die is gemakkelijk zelf te maken. De schakelaar is voor 230V / 16A is hier te bestellen voor €2,30 incl. verzendkosten. Er is ook een 230 /400V versie met 20A: klik.

Kloppen de linkjes? Dan zijn ze nu in ieder geval veel duurder. Ik zoek nog wel zoiets voor m'n zelfbouw vlakbank. Misschien mag de schakelaar wel iets kleiner zijn.
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.061
106
Kloppen de linkjes? Dan zijn ze nu in ieder geval veel duurder. Ik zoek nog wel zoiets voor m'n zelfbouw vlakbank. Misschien mag de schakelaar wel iets kleiner zijn.

de linkjes kloppen wel, de comma staat verkeerd
 

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.274
168
Halverwege Utrecht en Amsterdam
daar is geen echte maat voor te geven, het punt is gewoon dat als je veel schaaft het wel handig is als je vat groter is, als je alleen een zaag aansluit zal je met een kleiner vat aankunnen, het licht er maar aan hoeveel zagsel/schaafsel jeproduceert en hoe vaak je het vat wilt legen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.