Ebay hebbedingen voor weinig

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Dit had ik al in het "Nieuwe tools topic" geplaatst en op verzoek plaats ik het ook hier. Deze slijpstenen en houder heb ik besteld op Aliexpress.

IMG_3004_zpshdrtlwsv.jpg


IMG_3005_zpssluhy3or.jpg



 

Woodlex

Actieve deelnemer
2 jun 2014
62
5
Duiven
Hoe zijn je ervaringen met deze squares?

Goed hoor. Zijn netjes en stevige squares. Laden en kleine kastjes is in ieder geval geen probleem en verwacht ook met grotere dingen geen issues.

Als je in de buurt woont, mag je ze best een keer proberen als je wilt.
 
Laatst bewerkt:

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.134
969
Vandaag is mijn nieuwste tool aangekomen. Dit keer niet iets van Festool, Lie Nielsen, Incra of een ander duur merk, maar een zelflevelende lijnlaser van Aliexpress.

IMG_3057_zpsalanrcjj.jpg


IMG_3056_zpswhjtzoih.jpg


IMG_3054_zpssdd2yrzk.jpg


Ik wilde er een die minstens een horizontale lijn van 180 graden kon geven. Je ziet op de foto dat deze aan 2 van de zijkanten een laser heeft. Dit was een van de goedkoopste die ik kon vinden die dat kon.

IMG_3055_zpstfguxnqf.jpg


HTB1cmNNLpXXXXXHXpXXq6xXFXXX2.jpg


Ik heb de horizontale en verticale lijnen gecheckt met mijn goedkope waterpas van 120 cm en de lijnen leken recht.
 

Swake

Actieve deelnemer
27 apr 2014
155
0
model AK47.... tja... dat ze het maar niet aan de buitenkant van het pakje schrijven :D
Anders wel een cool speelgoedje.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.