Hallo

de.Schurk

Nieuw lid
17 mei 2016
4
0
Hey houtbewerkers,
Eigelijk hou ik niet zo van dat voorstellen, maar vooruit, wel zo netjes! :)

Ik ben Jeffrey Kooij, 32 jaar en 2 jaar geleden afgestudeerd op het HMC. Sinds een half jaar een eigen werkplaats in Vechtclub XL, Utrecht. Die werkplaats deel ik met 5 andere huurders, waaronder nog 2 meubelmakers op dit moment. Nog een leuk weetje: er komt een plek vrij! :D
Ik ben veel bezig met het maken van meubels vanuit eigen ontwerp, maar centen verdien ik op dit moment met het bouwen van evenementen. Dat doe ik al 8 jaar als ZZP'er en kan ik naar eigen keuze invullen wanneer ik wel of niet beschikbaar ben. Zo kan ik zelf kiezen af en toe wat dagen vrij te houden voor de werkplaats. (soms schiet dat er dan bij in, maar de winter zal alles goed maken.)

Ondertussen ben ik ook veel aan het uitzoeken om een nieuwe formaatzaag te gaan aanschaffen in het najaar en op korte termijn eventueel de aanvoerrol van de vandiktebank een opknapbeurt te geven. (of nieuw te kopen)
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.075
2.599
Welkom. Hebben jullie al een aan en uitknop op de vlakbank gemaakt. Dat motorrelais heb ik al meer dan een jaar geleden afgegeven, samen met een schema hoe het dient te worden aangesloten. De laatste keer dat ik er was , was er nog niet veel voortgang.
 

de.Schurk

Nieuw lid
17 mei 2016
4
0
Ha, ik zit naast Stephen! Maar hij gaat weg.. Dus als iemand nog een werkplaats zoekt...! :)

Die knop op de vlakbank zit er nog steeds niet op! :/ De relais is helaas stuk gevallen... Maar nu heb ik het opgepakt om die knop er binnen een maand op te hebben!
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Hmmz, kreeg vanacht al de notificatie binnen van je reactie... Mocht Stephen inmiddels nog niet weg zijn, doe hem de groeten!

Geen werkplaats nodig, zou wel willen, maar er is geen noodzaak ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.