Voorstelronde

Johan30

Nieuw lid
7 sep 2010
15
2
Gytsjerk
Goedendag allen,

Johan is de naam en ik zit al enkele maanden op de achtergrond kennis "op te snuiven" van wat er is gepost. Wat een prachtige stukken worden hier soms geplaats.

Mijn ervaringen tot nu toe met hout zijn buiten de diverse verbouwingen in en om het huis enkele (lade)kasten en tafels. Vanwege mijn werk, vrouw en kinderen staat alles de laatste tijd op een laag pitje (onlangs wel voor de gehele bovenverdieping nieuwe ramen gemaakt en overal dubbel glas geplaats).
Daar gaat straks verandering in komen want ik ben van plan om zelf onze keuken te gaan bouwen. Voorafgaand hieraan zal ik eerst een freestafel (daarover in een ander topic meer) gaan maken. Deze komt te staan in een schuur die ook nog moet worden opgetrokken.
Genoeg te doen dus.
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Welkom Johan,

Zoals ik lees heb je voorlopig nog genoeg projecten op je lijstje staan.
Een freestafel staat ook nog op mijn lijstje, maar wil me eerst gaan bekwamen in het handgereedschap.
Veel plezier hier op de site

Ronald
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Welkom Johan!
Wordt de schuur ook de werkplaats? anders zou ik daar het eerst aan beginnen. :D
Veel succes alvast met het optrekken van de schuur!

Groeten Geert,
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.