Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Voorstelronde

Voorstelronde

Goedendag allen,

Johan is de naam en ik zit al enkele maanden op de achtergrond kennis "op te snuiven" van wat er is gepost. Wat een prachtige stukken worden hier soms geplaats.

Mijn ervaringen tot nu toe met hout zijn buiten de diverse verbouwingen in en om het huis enkele (lade)kasten en tafels. Vanwege mijn werk, vrouw en kinderen staat alles de laatste tijd op een laag pitje (onlangs wel voor de gehele bovenverdieping nieuwe ramen gemaakt en overal dubbel glas geplaats).
    Daar gaat straks verandering in komen want ik ben van plan om zelf onze keuken te gaan bouwen. Voorafgaand hieraan zal ik eerst een freestafel (daarover in een ander topic meer) gaan maken. Deze komt te staan in een schuur die ook nog moet worden opgetrokken.
    Genoeg te doen dus.

Re: Voorstelronde

Welkom Johan,

Zoals ik lees heb je voorlopig nog genoeg projecten op je lijstje staan.
    Een freestafel staat ook nog op mijn lijstje, maar wil me eerst gaan bekwamen in het handgereedschap.
    Veel plezier hier op de site

Ronald

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

johan

welkom op het forum!!! de freestafel is een geliefd onderwerp en een geliefde machine

rick

Welkom Johan!
    Wordt de schuur ook de werkplaats? anders zou ik daar het eerst aan beginnen.
    Veel succes alvast met het optrekken van de schuur!

Groeten Geert,

Forum Rechten