Notificaties van geabonneerde draadjes vertraagd?

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Gebruikt er iemand misschien deze site als tussenstation om lekker flink te spammen zodat er bijna geen normaal berichtenverkeer tussendoor gaat?
Meest vreemde; we zien ook helemaal geen reaktie van Jaap....?
 
Laatst bewerkt:

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
Afgelopen week ben ik kort afgesloten geweest bij antagonist wegens het versturen van spam wie mn website. een tal scriptbestanden waren geïnfecteerd. uiteraard gebruikte ik daar een uniek ww, maar dat wil niet zeggen dat we hier met hetzelfde probleem kampen. de eigenaar van de site kan contact opnemen met de hoster om de site te laten scannen.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Door een bericht van een ander die nu de notificaties ontvangt tussen de spam ben ik gaan kijken en inderdaad: de notificaties zijn daar nu aanwezig.
Ik heb ze nu als niet spam aangemerkt.
Ik hoop dat het voor jullie ook zo werkt, stuk beter weer zo!
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Helaas is het nog niet goed.:confused:
Ik ontvang vandaag wel weer berichten maar ik kreeg vandaag het bericht van lhoornweg van 4 juli, da's 11 dagen terug........
Neem aan dat Jaap er ook een beetje gek van wordt zo ondertussen.
Begrijp ook niet dat die provider er niet iets aan kan doen nu dit probleem alweer een paar weken aan de gang is.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Ook hier vaker geen bericht dan wel een bericht en minimal 1 week te laat.

Ik merk dat ik het forum hierdoor veel minder bezoek en sommige draadjes uit het oog verlies...
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Dat is een manier welke ik niet prettig vind, heb dat geprobeerd maar ik abonneer me juist op onderwerpen om automatisch melding te krijgen wanneer er toevoeging is.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Is er al nieuws over de vertraging van de notificaties Jaap?
Weet iemand anders al iets te melden hierover?

Kreeg vanochtend pas de meldingen voor reacties van eind juli (29-07-16) binnen...
Dat is dus al een vertraging van een maand :)
Goed goed, bijna een maand dan...
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik verwijder nu ook standaard de notificaties uit m'n mail en ga gewoon de onderdelen af met nieuwe berichten.
Gelukkig werkt dat laatste nog wel want anders zou je helemaal niet meer kunnen zien waar nieuwe meldingen zijn.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
@Willem, Ik verwijder ze niet direct, zo kan ik eventueel een maand later nog reageren op iets wat ik wellicht gemist heb ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.