Notificaties van geabonneerde draadjes vertraagd?

Jan-Pieter

Actieve deelnemer
Voorheen kwamen de notificaties voor nieuwe reacties in een draadje waarop ik ben geabonneerd na iets van 15-30 minuten. De afgelopen week duurde het wat langer. Net kreeg ik er een voor een reactie van 21 uur geleden die ik al lang had gelezen op het forum.

Een bug in de forumsoftware?
 

WR1944

Oud hout
Bij mij komt het ook zwaar vertraagd binnen. Ik had iets aan m'n browser-instellingen veranderd zodat ik dat de schuld gaf. Maar het lijkt structureel te zijn.
Maar we hebben een kundige webmaster zodat het wel snel verholpen zal worden.
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
System overload !
Iedereen moet stoppen met berichten plaatsen om de boel weer te laten afkoelen ;)

- - - Updated - - -

Dus

- - - Updated - - -

Niet

- - - Updated - - -

M.ee...r..

- - - Updated - - -

B,..#"''
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
850
63
Thuis
ik heb in het begin wel notificaties gekregen daarna ineens niet meer toen een hele korte periode weer wel maar daarna ook niet meer wat soms lastig kan zijn omdat je dan niet weet of er gereageerd is op je eigen topic.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik kreeg ze altijd maar de laatste dagen ontvang ik bijna niets of ik heb de reakties al gelezen dus er is iets geks aan de hand.
System overload?
Ik denk dat er teveel leden zijn....;)
 
Laatst bewerkt:

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Krijg ook verlaatte berichten binnen, voorbeeldje van een bericht wat ik vandaag heb ontvangen.

Mail is van 24-6-2016 en 16:22 op het forum is dat bericht op 22-6-2016 om 14:13 geplaatst.
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Zelfde probleem hier. Vertraging wordt groter heb ik de indruk. Standaard kreeg ik de mails na enkele minuten. Merkte vorige week dat er +1h vertraging was. Nu net kreeg ik een mail van een post woensdagavond, 60h later...
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Ah kijk eens aan... En ik denken dat het aan mij lag :). Soms pas na 72 uur een notificatie, dus ik had mijn geschiedenis al gewist incl browser en cookie historie. Loste echter niets op :).

Lijkt erop dat de server aan het vollopen is of zo. Kan heel simpel zijn, schijfruimte of ff resetten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.