Cirkelzaag

cverkooyen

Actieve deelnemer
25 okt 2015
131
0
Hij is binnen! Het weekend de geleider "op maat maken" ondanks dat je niks kunt verkloten, toch wel spannend =) zaag voelt goed aan verder!
 

cverkooyen

Actieve deelnemer
25 okt 2015
131
0
Ja goed, jammer dat je de strip in meerdere etappes moet doen omdat je de zaag niet goed over het einde kunt trekken. Nu draaide ik de delen om om zo de gehele lengte te pakken. Als je 1 geleider hebt kan dat dus niet =)
 

Kappie

Actieve deelnemer
1 jun 2015
113
1
Assen
bedoel je het op maat zagen van de rubberen maat/splinterstrip?
Die wordt toch door de voorkant van het zaagblad al op de juiste breedte gesneden? Ik ben (met een diepe instelling) twee cm voorbij het einde van de strip gegaan en als ik nu langs de volledige lengte kijk zie ik geen verschil tussen het laatste stukje en de rest.
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Ja goed, jammer dat je de strip in meerdere etappes moet doen omdat je de zaag niet goed over het einde kunt trekken. Nu draaide ik de delen om om zo de gehele lengte te pakken. Als je 1 geleider hebt kan dat dus niet =)
Nu niet om "that guy" te zijn, maar met maar 1 geleider moet het ook niet :). (Want dan zaag je toch niet zo ver)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.