Ik stel me maar even voor :)

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Beste leden!

Na een wat langere periode van meelezen en inmiddels zo af en toe wat commentaar geven, moet ik er echt aan geloven en mijzelf netjes bij jullie introduceren!
Bij deze dus.

Ik ben Ruben, 28 jaar en sinds kort wonende in de stad Utrecht samen met vrouw en kind.
Sinds ik ooit bij mijn ouders vertrokken ben heb ik nooit de luxe gehad van een werkruimte, maar inmiddels heb ik een mooi klein schuurtje weten te confisceren in ons huishouden.
Momenteel is dat schuurtje nog een bende maar zodra de zolder af is mag de bende weg en het gereedschap blijven staan :) en mag ik mooi beginnen om met hout te gaan spelen.
De lijst met mooie, leerzame en uitdagende projecten wordt langer en langer naarmate ik hier langer verblijf op het forum!

Als scheepsbouwer een voorliefde voor schepen, en sinds ik mijn liefde voor hout heb ontdekt een nog grotere voorliefde voor houten schepen en klassieke lijnen.
Naast schepen en hout, speel ik ook graag met auto's (uit elkaar halen en weer in elkaar zetten etc.) en andere technische uitdagingen.

Ik heb al mee mogen genieten van vele mooie projecten, een bijzonder behulpvaardig publiek en een hele brede kennis.
Ik hoop dat ik hier mijn steentje aan mag en kan bijdragen, al dan niet een of vele keren hulp kan vragen.

Mocht je meer van me willen weten, heb je hulp nodig, schroom dan niet: "Just ask, 'nee' heb je en 'ja' kun je krijgen"!

Groet,

Ruben
 

Arthurdeboer

Actieve deelnemer
14 apr 2016
283
0
Doetinchem
hallo ruben,

welkom! niet ver van Utrecht is mijn vader net klaar met zijn 2de houten boot, met een 3de opkomst kan je vast en zeker daar eens een kijkje nemen. PM me maar even dan, dan breng ik je met hem in contact.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Dank allen!

Wim Kluck uit Bussum, dat kan haast geen toeval zijn... Ik heb in mijn jeugd behoorlijk wat tijd in een bepaalde ijzerwarenwinkel doorgebracht, daar mijn ouders het huis aan het renoveren waren.
Ik moest altijd ST bij de kassa roepen ;)

hallo ruben,

welkom! niet ver van Utrecht is mijn vader net klaar met zijn 2de houten boot, met een 3de opkomst kan je vast en zeker daar eens een kijkje nemen. PM me maar even dan, dan breng ik je met hem in contact.
Arthur, Ik stuur je een PB! Erg leuk!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.