Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 2 van de 2

test van exotische schaven, prachtig verhaal

Christopher Schwarz schrijft in zijn nieuwste online Popular Woodworking een schitterende test van allerlei zeer exotische handgemaakte schaven, maar nog mooier vond ik de foto bij het artikel waar veel van moderne schavenmakers op staan, een collectors item op zich .
    De conclusie van het verhaal is zeer geruststellend.
    Link naar het verhaal http://www.popularwoodworking.com/ar...ll_handplanes/

jaap

Back row (left to right): Christopher Schwarz, Thomas Lie-Nielsen, Kirsten Lie-Nielsen, Mark Swanson, Joel Moskowitz,
    Clarence Blanchard (from the Fine Tool Journal), Mike Jenkins (also from the Journal), John Economaki, Robin Lee.
    Middle row: Konrad Sauer, Ron Hock, Wayne Anderson, Don McConnell, Larry Williams, Terry Saunders,
    Robert Baker, Brian Buckner. Kneeling, front left: John Edwards.

Attached files

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: test van exotische schaven, prachtig verhaal

jaap,
    da's inderdaad een mooi verhaal. de conclusie is inderdaad geruststellend. een schaaf is niets meer van een houder voor een beitel! erg leuk verhaal wat me enorm doet nadenken over alle gereedschappen die ik verzameld heb.

rick

Forum Rechten