Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

overschot aan (boven)frezen, merk RVS!

Hallo allemaal!

Met zo’n titel moet je vast gelijk aan onze vijlen denken… Dit is inderdaad net zoiets! Met zo’n project als het onze met al het huidige en toekomstige houtwerk zal het niet verbazen dat we aardig wat (boven)frezen nodig hebben. Die zijn niet bepaald goedkoop… Dus is Emiel op internet aan het struinen gegaan. Hij stuitte pas geleden op een heel leuk klein doe-het-zelfzaakje dat zich helaas niet kan redden tussen de grote “bouwsupermarkten”… Zij hadden o.a. een freeskast staan waar ze tegen een zacht prijsje vanaf wilden. Nou, dat was precies wat we zochten!! Dus nu hebben we alle frezen die we nog nodig zullen hebben voor de verbouwing en de toekomstige interieurbouw.

Echter: aardig wat exemplaren hebben we nu dubbel en sommige zullen we niet gebruiken. Ik wil je graag de mogelijkheid bieden deze voor de helft van de cataloguswaarde van ons over te nemen. Jullie blij, wij blij.
    Het gaat om frezen van het merk RVS, zowel HSS als HM, schachtbreedtes 6, 8 en 12 mm en wisselmessen. Vooral de soorten met schacht 6 mm zullen we niet houden aangezien we geen bijbehorende spantang hebben. Als je me op s.rameijs@latelier.nl (die mail kan ik ook lezen als ik niet achter een PC zit) het fabrikantnummer mailt (eventueel te vinden op http://www.baptist.nl/webwinkel_houtbew ... asp?gid=26) van de frezen die je graag zou willen, dan laat ik weten of we die hebben. Uiteraard ben je ook van harte welkom het kastje met inhoud ter plekke in ons pand te bekijken!

Groetjes,
    Samantha

Attached files

Re: overschot aan (boven)frezen, merk RVS!

Ik heb er maar even een fotootje aan toegevoegd.

Ik krijg nu al PB-tjes en mailtjes met vragen binnen, hartstikke leuk!!

Groetjes,
    Samantha

Hallo allemaal!

Emiel en ik zijn even lekker op vakantie van dinsdag 14 t/m vrijdag 24 september, dus wij zullen even niet reageren op berichten en PB'tjes!

Groetjes,
    Samantha

Hallo allemaal!

Ik krijg regelmatig de vraag welke frezen we dan precies hebben. Tja, een overzicht is natuurlijk makkelijker dan zelf zoeken , dus ik heb er eentje voor jullie gemaakt met de schachtbreedtes, typenummers (terug te vinden op Baptist.nl), catalogusprijzen en "onze" prijzen. Zie bijlage!

Groetjes!
    Samantha

Attached files frezenoverzicht RVS internet.pdf (39.5 KB)

Waar vind ik bij Baptist de type-nummers?

Als je bij de frezen doorlinkt naar "meer informatie", dan zie je daar het fabrikantnummer staan!

Groetjes,
    Samantha

Forum Rechten