Martijn

martijn76

Nieuw lid
17 apr 2016
4
0
Ik lees nu een paar weken mee, heb een hoop info opgezocht en eigenlijk vergeten voor te stellen.
Martijn dus, woonachtig in het mooie Westvoorne en nu na drie jaar wakker geschud en besloten dat klussen de nieuwe hobby zal moeten worden :D
Aangezien we een wat ouder huis hebben met een losse garage en schuren van hout, is dat waarschijnlijk een verstandige keus.
Wat is het liefst doe is sleutelen aan een aantal oudere BMW's, die zijn zo goed als klaar dus ik zou straks sowieso wat tijd over moeten hebben...
Autotechniek gaat me goed af, nu dus maar eens handig worden met hout (en het dan ook leuk gaan vinden). Met sleutelen is goed gereedschap het halve werk en ik vermoed dat dit voor alles geldt, dus eerst maar eens wat nieuws aanschaffen. Van nieuw gereedschap wordt je altijd blij, so far so good.
Inmiddels staan na lang afwegen drie items op de bestellijst; de Makita LS1018L afkortzaag, WST06 onderstel en een nieuwe accutol DDF343 (of BDF zodra ik het verschil weet). Die laatste gaat mijn Hitachi machine vervangen, na 10 jaar mag dat ook wel.
De garage moet voorzien worden van een nieuwe houten gevelbekleding, daken van nieuwe sier boeiboorden, een nieuwe kozijn in het klompenhok enz.
Ik zal vast nog wel wat topics openen de komende tijd ;)
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Welkom op het forum Martijn! Ook hier geldt net als bij de autotechniek dat het gereedschap een hele hoop helpt. Met een Silverline steeksleutels kom je er ook, maar Gedore of Hazet zijn toch fijner (vind ik dan ;)).

Succes met klussen en houdt je vingers heel! :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.