Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Mooie bubinga plaat van maar liefst 7 meter lang en 120cm breed

Deze geweldig mooie plaat bubinga van maar liefst 730cm lang en 120 cm breed is te koop. Aan een zijde bekantrecht. De plaat is mooi vlak en heeft een schitterende tekening. De plaat is ruw te koop om zelf te bewerken of ik kan het hout (deels) bewerken en evt. ook een onderstel leveren van hout of staal. Perfect om een indrukwekkende vergadertafel of leestafel van te maken.

2016-05-28 12.16.30.jpg2016-05-28 12.16.22.jpg2016-05-28 12.17.31.jpg2016-05-28 12.20.15.jpg

Op te halen in Houten (bij Utrecht) op afspraak.
    Prijs: 2.250 euro
    --
    Meubelmakerij doctorandus tafel
    www.drstafel.nl

Prachtig stuk hout! maar of je een stuk van 7 mtr zo kwijt raakt?
    aan de andere kant; doorzagen kan maar één keer.....
    ik zou graag een bod doen, maar mn kamer is niet lang genoeg.

Ik zou hem ook graag in mijn eigen woonkamer willen hebben, maar dan heb ik hetzelfde probleem en kan ik er niet meer omheen. En doorzagen zou wel heel erg zonde zijn...
    --
    Meubelmakerij doctorandus tafel
    www.drstafel.nl

Groter huis kopen? Natuurlijk is het niet "zonde" om zo'n plaat door te zagen. Als je er een mooi project voor hebt en het geld, dan zou ik er echt niet over twijfelen om er de zaag in te zetten. Ik volg een Amerikaan die een Japans model kast aan het maken is van Bubinga, die heeft zo'n grote plaat ook gewoon in stukken gezaagd. Hij heeft een plaat kwartiers hout, dat is nog zeldzamer in die maat.

Niet om het topicte kapen, maar ik ben wel benieuwd Seek. Is het een blog of een YouTube kanaal waar de Japanse kast gemaakt wordt?

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten