Houtdraailessen bij Ronald Kanne (De Houtdraaierij)

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dat komt zeker goed, eea moet natuurlijk op gang komen, heb al wat schalen voor gedraaid maar die moeten drogen voor het afgewerkt kan worden
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dank voor alle complimenten
Misschien maak ik wel een draadje aan met mijn draaiwerken waar ik zo af en toe wat in post

Inmiddels heb ik ook een paar pennen gemaakt en dat lukt goed
Komt niet heel veel draaien aan te passen maar wel leuk om te doen

Als afscheidscadeau van de lagere school hebben we voor de juf een setje van 2 pennen gemaakt
De ene van perenhout met een hele mooie tekening
Vóór de afwerking heeft mijn dochter er een persoonlijke boodschap op geschreven en daarna afgewerkt met secondenlijm

Erg tof geworden
 

theosteur

Nieuw lid
25 mei 2016
1
0
Hey ouwe kissiesmaker....alles goed
zie je weinig op het forum

Ik wil even melden dat ik een medecursist van Toxiq was. Ik heb er weinig van gedraaid!(gebakken) maar de cursus was prima onder
de enthousiaste, vakkundige en stimulerende leiding van Ronald.
Als je zelf of iemand anders een cursus houtdraaien wilt aan bevelen noem en beveel Ronald aan.
Het geluid na de vele "happers" die er te horen waren heb ik nog steeds in mijn hoofd zitten,
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Ik zeg ook niet dat er nog een les komt ;). Wie weet gaat Toxiq vanavond wel thuis heel enthousiast draaien en foto's plaatsen. Hij zal toch enigszins moeten draaien om niet volledig cold turkey te gaan.
 

Aeolos

Actieve deelnemer
27 nov 2014
315
62
Even een oud draadje tot leven wekken... Toxiq, dank voor je uitgebreide verslag! Ik ben net terug van twee dagen draaien bij Ronald, en je uitgebreide verslag van de cursus heeft me vooraf veel voorpret gegeven. Als de tijd het toelaat schrijf ik binnenkort een verslagje.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.