Morgen weer een japanse zaag bij de Ldl

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Beide (korte en lange) zagen heb ik nu van de Lidl, net even een klein stukje gezaagd met de grote en vond dat erg tegenvallen in vergelijk met de kleine.
Beide hebben geharde tanden en de bladen zijn uitwisselbaar.

De Aldi heeft voor volgende week woensdag de kleine Japanse zaag in de folder (website) staan.
 

peter91

Actieve deelnemer
1 jan 2014
71
1
Ee
Ik vind de zaag van de lidl tegenvallen. net alsof het scherpe er al wat vanaf is
 

golddigger

Actieve deelnemer
22 jul 2010
241
0
Ik heb hem niet opgepikt handvat zag er nogal slap uit in duitsland...Half goede zagen heb ik genoeg.
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.108
239
Goeree-Overflakkee
Ik heb de zaag niet meegenomen, maar wel een set diamantvijlen. Was laatst in een ander topic aan de orde. Dit is een mooie set voor weinig geld.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
heb em nu ook 2 stuks.
hij zaagt zeker niet zo mooi als die kleine.
maar kan hem mooi misbruiken voor de verbouwing van mijn huis.
 

usernaamvergeten

Actieve deelnemer
1 mrt 2013
594
15
Mocht iemand zo'n zaag willen en niet de mogelijkheid hebben gehad om er een bij de Lidl te halen, ik heb er een extra. Stuur maar een PM als je interesse hebt.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.672
2.558
Gaanderen
Mijn dochter heeft er twee voor mij gehaald. Was zelf op vakantie. Nu net terug moest ik natuurlijk even kijken. Nu het voelt kwalitatief uitermate teleurstellend aan. Zoals al eerder vermeld voelt bot. Ik zou mijn schoonmoeder er nog niet mee doorzagen: reden D.T.L. ( duurt te lang).
Denk dat ik eens een epistel ga schrijven en dit bij onze lidl broeders in huizen aflever.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik heb de zaag niet meegenomen, maar wel een set diamantvijlen. Was laatst in een ander topic aan de orde. Dit is een mooie set voor weinig geld.

Moest nog aan je denken met je borenset, ik wilde je een pb sturen maar ik dacht dat je al bij ali had besteld.
Ik heb zelf ook zo'n vijlensetje meegenomen, voor weinig geld een leuke aanvulling.
 

HaenigAn

Actieve deelnemer
3 nov 2014
49
0
Twente
De zaag van de Lidl heb ik ook gehaald maar het zagen valt mij tegen, het zal wel aan de techniek liggen.
Zo een van de Aldi met een blauw handvat heb al wat langer en die doet het prima net als een klein Duro duvelzaagje
UIt frustratie bij de kringloop een grote oude ripzaag voor twee en een halve euro gekocht en die opgeknapt
Een hoop werk aan gehad maar zaagt beter dan dat lelijke ding met dat rode handvat
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Heb ook zo'n lidl zaag gehaald en doet bijna 2 keer zo veel halen over het doorzagen van een balkje vuren, als mijn reguliere japanse zaag (die een fijnere vertanding heeft).
Het zal toch geen toeval zijn dat de diamantvijlen tegelijk in de aanbieding waren......

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.