Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: wie o wie?

wie o wie?

Beste forummers,

Wie van jullie woont er in de buurt van de HBM winkel en is genegen om een slijpmachine voor mij op te halen en deze mee te nemen naar Rick (open dag Masave).
    Wil deze machine kopen echter zijn de verzendkosten die ze berekenen veel te hoog (bijna 50 euro).

Het gaat om deze machine:https://www.hbm-machines.com/product...dslijpmachine/
    De machine weegt een kleine 40 kg.

Ik zou het erg fijn vinden als iemand bereid is dit te willen doen, natuurlijk hoeft dit niet gratis als tegen prestatie een leuk gereedschapje of hout.

Ik hoor het graag via mail of PB, alvast dank en tot de 28ste op de open dag van Masave!

groetnis, Roeland

Heel erg spijtig, maar ik kan niet naar de open dag komen. Anders had ik het zeker mee genomen voor je.
    Mocht het niet lukken, dan kan ik het wel een andere keer meenemen. Zo zit ik op 13, 14 en 16 juni in Deventer. En ik moet de komende weken nog een keer naar Groningen.
    Groeten, Raymond

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Roeland, stuur maar een PB (woon er 3 km vandaan) en ben nog steeds van plan te komen..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk Berichten
    Roeland, stuur maar een PB (woon er 3 km vandaan) en ben nog steeds van plan te komen..
    Geweldig!! Ik stuur je een PB.

groetnis, Roeland

Het is geregeld, kan een slotje op

Rizz haalt hem voor me op.

Bedankt Rizz

groetnis, Roeland

Ik heb heel schaamteloos ook maar een PB gestuurd (en ja HBM wil belachelijke prijzen hebben voor verzenden)

ik heb de zelfde machine en deze weegt GEEN 40 kg.
    hooguit 20 a 25 kg.
    het ding is wel groot.
    daarintegen werkt hij prima en klopt er van de gebruiksaanwijzing niet heel veel.
    Measure twice,
    Cut once,
    Then force it to fit.

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Mijn ervaring over de gebruiksaanwijzingen van machines of anderszins bij HBM is, dat die meestal erg summier en onduidelijk is.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3dmazter Bekijk Berichten
    ik heb de zelfde machine en deze weegt GEEN 40 kg.
    hooguit 20 a 25 kg.
    het ding is wel groot.
    daarintegen werkt hij prima en klopt er van de gebruiksaanwijzing niet heel veel.
    In de beschrijving staat toch echt 38 kg en ja en de gebruiksaanwijzing gebruik ik toch niet

groetnis, Roeland

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    PB ontvangen! En natuurlijk doe ik dat.. Maarre, nog meer en ik moet een bus gaan huren..

Forum Rechten