Vormgevers in Hout 2016 15/16 oktober

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.253
301
Heelsum
Mooi hoor allemaal.... even vloeken in de kerk misschien: Is het niet gek om zo kort na elkaar 2 hout evenementen te hebben in Nederland? Zou dat niet beter te combineren zijn in 1 om 1 evenement 100% te kunnen organiseren ipv dingen 2 x te doen? Meerwaarde van 2 evenementen nl vormgevers in hout en ODH zou ik zo niet echt zien?

Wellicht ook klein beetje knuppel / hoenderhok
 
Laatst bewerkt:

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Er waren onlangs berichten dat Fort bij Vechten dit jaar voor de laatste keer georganiseerd zou zijn.
Misschien dat Otto zelf hierover duidelijkheid kan verschaffen?
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.239
655
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Daar heb ik in ieder geval niemand, ook niet van de organisatie, iets over horen zeggen. Wat betreft 2 evenementen: wat is PDH? Vormgevers in hout is er al sinds voor 2000, dus ik verwacht niet dat dat snel in een ander evenement zou opgaan.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ik denk dat Scheppie ODH bedoeld, Open Dag Hout en dat PDH een tikfout is.
ODH bestaat overigens al heel veel langer dan Vormgevers. De eerste keer was 30 jaar geleden.
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.173
352
Etten-Leur
Hoi,

ik ben op beide evenementen geweest en mijn reactie op ODH was dezelfde waarom in een maand tijd twee soortgelijke evenementen, maar het was meer een oproep aan de organisatie ODH om daar duidelijkheid over te geven. Na Vormgevers 2016 heb ik dezelfde vraag. Mijn indruk is dat Vormgevers op een iets ander publiek mikt qua standhouders en bezoekers.

met vriendelijke groet,

Hans van Wijk
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.