Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Vormgevers in Hout 2016 15/16 oktober

Velen hier zullen er al vaak geweest zijn, maar ik breng het toch nog maar even onder de aandacht:

op 15 en 16 oktober is er in Fort bij Vechten weer de jaarlijkse Vormgevers in Hout manifestatie.

De doelstelling van de expositie: aan het publiek kenbaar maken dat met inlands hout / hout uit de regio hoogwaardige producten worden gemaakt. Deze producten zijn zelf ontworpen, op modern ambachtelijke wijze gemaakt en op een milieuvriendelijke en duurzame manier afgewerkt.

Zie ook http://www.vormgeversinhout.nl

Dti jaar ben ik er als exposant, niet als bezoeker, dus ik ben al helemaal blij

He! da's leuk Jurriaan... Ik sta er ook! GAAF! het is een prachtig evenement!
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

En lekkere hamburgers !!

Tof evenement inderdaad, mooi locatie ook.

Staat in de agenda. Locatie is zo mooi dat zelfs mijn vrouw mee wil!

Ik schop hem nog maar eens naar boven. Inmiddels heeft de organisatie de lijst met deelnemers op het internet gezet, en er zijn posters en folders beschikbaar om uit te delen.
    Ik weet alleen nog niet hoeveel m2 ik krijg....

2016-09-26-17-08-55-724.jpg

Hier de ingang tot het 'houtdraaiers-hoekje' waar jullie natuurlijk allemaal naar Ronald + vriendin + hond, Chris van Aar (ik geloof niet dat ik de anderen op het forum hier gezien heb?) en mijzelf komen kijken....
    Laatst gewijzigd door Jurriaan; 26-09-16 om 20:35.

Beau gaat niet mee... Da's beter voor de bezoekers... :-)
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Hoi Jurriaan en Ronald,

Wij komen zondag in ieder geval.

Ben zeer benieuwd.

Gr Edwin

Kick - volgend weekend is het zover...

Hoi,

ik ben er zondag op de stand van Houterij de Specht - houtsnijwerk en cursussen in beeldsnijden.

groet,

Hans van Wijk

Forum Rechten