Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Welkom uit Leiden

Talking Welkom uit Leiden

Ik ben dus Wim, woonachtig in Leiden, recent getrouwd, 32 jaar en werkzaam in de IT.
    Sinds vorig jaar een huis en dus aan het klussen geslagen. Tijdens het verhuizen enkele meubels gekocht die ik allemaal zelf een paar laklagen heb gegeven. En inspiratie opgedaan voor enkele projecten.

Laatst een makkelijk projectje gedaan: kledingladder. Dat ging zonder problemen en nu wil mijn vrouw er ook een . Dus een mooi excuus om nu een ladder met halfblinde verbinding te gaan proberen.
    Daarna wil ik een tafel om een barbecue heenbouwen. Dit wil ik met Douglashout doen. Maar ik naast de Gamma/Praxis geen leverancier voor particulieren in omgeving Leiden, misschien hebben jullie nog tips?

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Welkom Wim!

Ik zal wel stom zijn, maar wat is een kledingladder?
    Goed gereedschap is het halve werk.
    Ik heb dus niks aan goed gereedschap, ik houd niet van half werk.

Gewoon een ladder die je gebruikt om je kleren aan het einde van de dag op te hangen.
    Laatst gewijzigd door Wim01; 17-05-16 om 10:06.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim01 Bekijk Berichten
    Gewoon een ladder die je gebruikt om je kleren aan het einde van de dag op te hangen.
    Wat is het ontbrekende woord?
    Straat, week, dienstplicht, dag, melkweg, nacht?

Sorry hoor, ik kon zo'n ding helemaal niet, ben maar even gaan googlen, om er achter te komen. Denk dat ik het nu wel snap.

edit:Ik zie dat Wim01 zijn post al aangepast had, en het woord 'dag' heeft toegevoegd. Internet in Leiden is vast wat sneller dan hier
    Laatst gewijzigd door lemen; 17-05-16 om 11:26.
    Goed gereedschap is het halve werk.
    Ik heb dus niks aan goed gereedschap, ik houd niet van half werk.

Op de Haagweg bij de oude zaagmolen zit Noordman hout. Die heeft flink wat verschillende soorten hout. Daar heb ik ook een paar keer hout gekocht. Anders een ritje naar Amsterdam, fijnhout.nl, hele fijne zaak, veel keus. Beide zijn niet echt de goedkoopste, maar liever iets meer betalen, dan niet te koop!

oud hout
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Welkom op het forum Wim.

Groet Pel.
    Hout wirktj.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Welkom Wim .
    Houtwerf zit in Zoeterwoude , misschien is dat wat .

Willem

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Je hebt niet echt je best gedaan:
    Jongeneel leiden

Ik heb zo het gevoel dat Houtwerf en Jongeneel niet op de particulier zitten te wachten. Klopt dat ook, of valt het mee in de praktijk?

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seek Bekijk Berichten
    Ik heb zo het gevoel dat Houtwerf en Jongeneel niet op de particulier zitten te wachten. Klopt dat ook, of valt het mee in de praktijk?
    Jongeneel geen probleem, heb daar vaak hout gekocht. Koop het nu vaak via webshops dat is incl. verzenden vaak goedkoper.

Forum Rechten