Een vraag aan de forumleden,

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Beste forumleden,

Al enige tijd lees en hoor ik niets meer van BenchWorks (Timothy Wilmots) uit België op het forum.
Hij was met een grote verbouwing bezig was en de voortgang daarvan werd op het forum trouw geupdated.
11-10-2015 was zijn laatste update daarna niets meer behalve een paar vragen van andere leden.
Op e-mail via zijn websites en PB via het forum krijg ik geen respons, nu begin ik mij af te vragen of er misschien iets gebeurt is.
Zijn er Belgische of andere leden die iets weten hoe het met Timothy gaat.


Mvg,:).
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Hij is nog paar keer op het forum geweest.
Een forum bijhouden kost erg veel tijd.
U kan gewoon zijn telefoonnummer proberen dan weet u of er iets is.
 

Marthijn

Actieve deelnemer
26 jan 2014
140
0
Zeist
Wat gaaf dat je dit post! Dit geeft wel de onderlinge betrokkenheid aan.
Het was mij nog niet opgevallen, maar dat dit vragen oproept vind ik zeer begrijpelijk!

Hopelijk gaat het goed met hem!
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Het gaat goed, ik leef nog!

Menno heeft mij er attent op gemaakt dat ik gemist werd, ik denk dat dit de eerste keer is dit jaar dat ik weer op het forum kom. Het is voor mij nogal een raar jaar geweest. Ik zal proberen op de thread van mijn werkplaats wat meer uitleg te geven en een kleine update.
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens op het forum. En lees ineens allerlei heftige berichten van o.a. BenchWorks (heb ik het eerder dit jaar met Ger nog over gehad...) en SunRayes...

Goed om te zien dat je er weer bent Tim !!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.