Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011

Een vraag aan de forumleden,

Beste forumleden,

Al enige tijd lees en hoor ik niets meer van BenchWorks (Timothy Wilmots) uit België op het forum.
    Hij was met een grote verbouwing bezig was en de voortgang daarvan werd op het forum trouw geupdated.
    11-10-2015 was zijn laatste update daarna niets meer behalve een paar vragen van andere leden.
    Op e-mail via zijn websites en PB via het forum krijg ik geen respons, nu begin ik mij af te vragen of er misschien iets gebeurt is.
    Zijn er Belgische of andere leden die iets weten hoe het met Timothy gaat.

Mvg,.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders, mvg .

Hij is nog paar keer op het forum geweest.
    Een forum bijhouden kost erg veel tijd.
    U kan gewoon zijn telefoonnummer proberen dan weet u of er iets is.

Wat gaaf dat je dit post! Dit geeft wel de onderlinge betrokkenheid aan.
    Het was mij nog niet opgevallen, maar dat dit vragen oproept vind ik zeer begrijpelijk!

Hopelijk gaat het goed met hem!

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Het gaat goed, ik leef nog!

Menno heeft mij er attent op gemaakt dat ik gemist werd, ik denk dat dit de eerste keer is dit jaar dat ik weer op het forum kom. Het is voor mij nogal een raar jaar geweest. Ik zal proberen op de thread van mijn werkplaats wat meer uitleg te geven en een kleine update.

Voor het eerst sinds lange tijd weer eens op het forum. En lees ineens allerlei heftige berichten van o.a. BenchWorks (heb ik het eerder dit jaar met Ger nog over gehad...) en SunRayes...

Goed om te zien dat je er weer bent Tim !!!
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Forum Rechten