Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Metabo OFE 1229 Signal

Hallo,

Ik ben nieuw hier en had een vraag over mijn freesmachine.

Ik heb bij Baptist inlegplaat gekocht om een freestafel te maken.

Wat ik wil weten is of dit goed te doen is met een Metabo OFE 1229 Signal.

Misschien heeft iemand hier ervaring mee?

Als ik namelijke inlegplaat tegen de zool van me machine hou heb ik het idee

dat er maar heel weinig ruimte is om hem te monteren.

Ik heb verder op internet gekeken voor de Metabo wat betreft inbouwen maar tot op heden

niks gevonden, alleen een dure oplossing vam Metabo zelf.

Ook zat ik te kijken op deze link, zou natuurlijk ook zo kunnen.

http://www.holzwerken.net/video/videode ... sch_Teil01

Of moet ik gewoon andere combinatie nemen wat betreft machine en zelf te maken

freestafel.

Ik hoop dat een van jullie een oplossing heeft.

Groetjes Berton

Attached files

Re: Metabo OFE 1229 Signal

hoi berton,

als eerste welkom op het forum, om op je vraag terug te komen er staan verschillende onderwerpen gepost over freestafels zelf bouwen van hele eenvoudige tot hele kunstwerken. en je vraag als het te doen is met je Metabo, durf ik geen antwoord te geven, maar mijn gevoel zegt dat het wel moet kunnen.

hans

Hoi Hans,

Bedankt voor je antwoord, ik heb inderdaad al een paar dingen gezien hier over freestafels.

Mij ging het even i.c.m. Metabo of iemand ervaring daarmee heeft, gezien er heel weinig ruimte met die inlegplaat is betreffende vastzetten op zool van machine.

Wie weet is komt er nog iemand die misschien wel ervaring heeft met deze combinatie.

Gr. berton

super machine met inleg plaat goed mee te werken ,heb al vele klussen hier mee gedaan

Hoi ed,

bedankt voor je reactie.

Ik heb volgende vraag voor je:

Welke inlegplaat heb jij?

heb je misschien een foto van de montage van deze combinatie?

Al vast bedankt.

groetjes berton.

Ben ook erg benieuwd, heb ook deze machine en loop ook met t idee een freestafel te maken!!

Ik wil ook een freestafel zelf maken voor mijn festool 1010. geen dure oplosing van festool maar zelf iets handigs maken. heeft iemand dat al eens gedaan?

Ha Guido,

Er staan diverse discussies over en voorbeelden van eigengemaakte freestafels. Via de zoekfunctie zul je die vast wel vinden.

Groeten Wilco

ik wil juist een 1010 gaan kopen en mij groene bosch inbouwen in een tafel , omdat ik denk dat de 1010 te licht is voor een tafel gebruik

hans

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woodworker
    Ha Guido,

Er staan diverse discussies over en voorbeelden van eigengemaakte freestafels. Via de zoekfunctie zul je die vast wel vinden.

Groeten Wilco
    de zoekopdracht geeft mij het volgende resultaat
    De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: freestafel maken
    Je moet minstens 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minstens 5 tekens en maximum 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens.

blijkbaar is er al veel te veel over gepost

Forum Rechten