Mijn vriendin en de HBM.........

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.555
Gaanderen
Dat is een moeilijke, zoals te verwachten denken vele aan batterij aangedreven gereedschap :eek: . Ik gok op een tooltje dat te maken heeft met het maken van juwelen.
 

Jelte89

Actieve deelnemer
29 okt 2015
326
3
35
Rijssen
Een zaagtafel... Ik laat ook altijd te-pas-en-te-onpas mijn wensen op gereedschap gebied vallen, als ik even snel het vergelijk tussen ons als man maak, jij ook wel ;)
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.112
517
Moordrecht
Een hamertje, als pressiemiddel voor huishoudelijke klusjes.. :cool:

silverline-moker-met-hardhouten-steel.jpg
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.535
254
Tot nu toe geen goed antwoord voorbij zien komen, maar ja.... ze hebben daar ook zóveel.

Lekker veel stereotypen....:rolleyes: Nog iemand iets origineels te melden:confused:

Fons

Het gaat er geloof ik niet zozeer om wát je hier meldt, maar dát je wat meldt. Blijkbaar is er behoefte aan een uitlaatklep. Iedereen is zó bezig met bedenken van antwoorden dar er zelfs niet eens gevraagd wordt wat de prijs is van de prijsvraag......:cool:
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.535
254
Nou zal ik dat dan maar vragen, wat is de prijs voor de prijsvraag en wat was ongeveer de prijs van hetgeen ze heeft gekocht?
De prijs van de prijsvraag? Nog niet echt over nagedacht. Ik zal vanmiddag even in de houtbak kijken of er een mooi stukje vuren in ligt;). Het gaat om het spel hè, niet om het winnen :rolleyes:

€40
 

ErnstP

Actieve deelnemer
17 mrt 2012
68
0
@Boktor

Volgens mij werk jij bij HBM.
Iedereen is nu die hele website aan het uitpluizen. Betere reclame is er niet.
Die prijs kan HBM nu ook wel uitgeven. Ze hebben ondertussen genoeg verdiend ;)

Gr Ernst
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
@Boktor; een leuke prijs zou zijn; een middagje met jouw vriendin op jouw rekening boodschappen doen bij HBM.
Vind zij ook leuk tenslotte.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.535
254
@Boktor

Volgens mij werk jij bij HBM.
Iedereen is nu die hele website aan het uitpluizen. Betere reclame is er niet.
Die prijs kan HBM nu ook wel uitgeven. Ze hebben ondertussen genoeg verdiend ;)

Gr Ernst
Nee hoor, ik werk daar niet.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.