Hallo allemaal,

Quercus robur

Nieuw lid
10 mei 2016
10
0
Hallo allemaal,


Ik ben Jelle, dertiger en afkomstig van regio Halle.Ik betrapte er mezelf op dat ik sinds enkele jaren veelvuldig op dit forum terecht kwam.
Sowieso had ik al iets met hout aangezien ik er mijn middelbare school mee beëindigt heb. Maar momenteel doe ik er niets of nauwelijks iets mee.
Daar wil ik eindelijk verandering in brengen.
Aangezien de mogelijkheden voor bezoekers beperkt zijn (wat normaal is) heb ik toch maar besloten om me aan te melden.
Dus bij deze...

Voor de rest: Hobbies zijn tennis en fotografie, maar vooral de laatste tijd veel bezig met het afwerken van ons eigen nest.
Hier kruipt heel veel tijd in, maar heb al veel geleerd waarschijnlijk is hierdoor mijn interesse in hout terug gegroeid.

Wat hoop ik hier te vinden:

Vooral veel tips van oude en jonge rotten met veel ervaring, na al die jaren van afwezigheid is mijn kennis enorm gedaald.
Het hout waar ik het meest mee zal werken is: Eik massief, soms es, grenen, maar ook veel plaatmateriaal zoals vezelplaat (melamine) en mdf.
Maar toch ligt mijn interesse het meest bij massief hout.

Groeten Jelle
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Welkom op het forum Jelle! Ik denk dat je de tips hier wel vindt, genoeg mensen die hun kennis willen delen hier. :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.