Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Hallo allemaal,

Hallo allemaal,

Hallo allemaal,

Ik ben Jelle, dertiger en afkomstig van regio Halle.Ik betrapte er mezelf op dat ik sinds enkele jaren veelvuldig op dit forum terecht kwam.
    Sowieso had ik al iets met hout aangezien ik er mijn middelbare school mee beëindigt heb. Maar momenteel doe ik er niets of nauwelijks iets mee.
    Daar wil ik eindelijk verandering in brengen.
    Aangezien de mogelijkheden voor bezoekers beperkt zijn (wat normaal is) heb ik toch maar besloten om me aan te melden.
    Dus bij deze...

Voor de rest: Hobbies zijn tennis en fotografie, maar vooral de laatste tijd veel bezig met het afwerken van ons eigen nest.
    Hier kruipt heel veel tijd in, maar heb al veel geleerd waarschijnlijk is hierdoor mijn interesse in hout terug gegroeid.

Wat hoop ik hier te vinden:

Vooral veel tips van oude en jonge rotten met veel ervaring, na al die jaren van afwezigheid is mijn kennis enorm gedaald.
    Het hout waar ik het meest mee zal werken is: Eik massief, soms es, grenen, maar ook veel plaatmateriaal zoals vezelplaat (melamine) en mdf.
    Maar toch ligt mijn interesse het meest bij massief hout.

Groeten Jelle

Welkom op het forum!

Fons

Dag Jelle
    Halle bij Zoersel of Brussel?

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Welkom op het forum Jelle! Ik denk dat je de tips hier wel vindt, genoeg mensen die hun kennis willen delen hier.

Welkom

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Kastanjeboom Bekijk Berichten
    Dag Jelle
    Halle bij Zoersel of Brussel?
    Halle bij Brussel, de Witse-stad.

ok, dan is t niet uit de buurt ! Veel plezier met de hernieuwde interesse.

Forum Rechten