ff voorstellen...

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Hoi allemaal,

Ik ben op dit forum terecht gekomen nadat ik wat algemene informatie zocht over houtbewerken. Ik vond hier op de site heel veel info en lees sindsdien dagelijks mee op dit forum.

Hout heeft van jongs af aan al een bepaalde aantrekkingskracht op me gehad hoewel ik er nog niet heel veel mee gedaan heb.
Ben nu van plan om 'serieus' wat dingen te gaan maken opbouwend van klein naar groot. Eerst wat kistjes om de diverse houtverbindingen te oefenen, later een eigen werkbank en een mooie kledingkast. Om een goede start te maken heb ik me ingeschreven voor een cursus meubelmaken die hier in Amsterdam gegeven gaat worden (Tenminste bij voldoende deelnemers). En in de tussentijd ga ik gewoon wat oefenen met schaven en de diverse houtverbindingen.

Mvg,
Ronald
 

sjeep

Actieve deelnemer
7 aug 2010
118
0
fijn dat er zoveel mensen blijven toestromen.
dat wil zeggen dat het forum goe bezig is.

welkom.... ;)
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Re:

Ik heb bericht gekregen dat de cursus doorgaat, ondanks dat er maar 3 cursisten zijn. Bijna een prive cursus dus :lol:
Ik hoop dat ik na afloop net zulke mooie kistjes kan maken als ik hier steeds zie langskomen.
(Hoewel net zo mooi zal nog wel een tijdje op zich laten wachten, daar komt nog heel veel ervaring bij kijken denk ik. )
 

Flip

Nieuw lid
24 aug 2010
6
0
Ik ben zelf ook nog op zoek naar n cursus dus ik ben wel benieuwd! Ik zie dat er voor de cursus die donderdag start ook nog plaatsen vrij zijn.
Kent iemand deze cursus? Is het leuk en goed?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.