Meerijden naar open dag massavehout

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
244
1
Is er iemand met wie ik mee kan rijden naar de open dag van massavehout, ik woon zelf n Eindhoven ?

Ik had al gezien dat er meer mensen waren die een voorstander zijn van "carpoolen" , misschien zijn er meer mensen die hier een oproep willen doen ?
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
244
1
Ik had al gelezen dat je dan in Frankrijk zit, dus ook voor jou, veel plezier !
 

RdeR

Actieve deelnemer
13 jun 2015
76
0
Tilburg
Meerijden op route Tilburg - Den Bosch - A50 langs Nijmegen en langs Arnhem. Zijn daar liefhebbers voor?
 

RdeR

Actieve deelnemer
13 jun 2015
76
0
Tilburg
Inmiddels is de route: Tilburg - Oisterwijk - Boxtel - Den Bosch (A2) - Nijmegen (A50) - Arnhem (A50) - Zwolle
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Als je overal iemand op moet pikken, past dat dan nog wel? En is er nog wel ruimte voor al dat mooie hout wat je ongetwijfeld gaat verzamelen? :)
 

RdeR

Actieve deelnemer
13 jun 2015
76
0
Tilburg
Als je overal iemand op moet pikken, past dat dan nog wel? En is er nog wel ruimte voor al dat mooie hout wat je ongetwijfeld gaat verzamelen? :)

De mee te nemen hoeveelheid hout is voor de bijrijders ook beperkt tot 0,5 m3 per persoon. Gelukkig heeft Rick al aan een alternatief gedacht.

Zie je in Zwolle!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.