Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Meerijden naar open dag massavehout

Is er iemand met wie ik mee kan rijden naar de open dag van massavehout, ik woon zelf n Eindhoven ?

Ik had al gezien dat er meer mensen waren die een voorstander zijn van "carpoolen" , misschien zijn er meer mensen die hier een oproep willen doen ?

Ik zit dit jaar met een expositie in Frankrijk Hans, maar er moeten toch meer mensen de kant van Zwolle opgaan.
    Veel plezier.

Ik had al gelezen dat je dan in Frankrijk zit, dus ook voor jou, veel plezier !

Meerijden op route Tilburg - Den Bosch - A50 langs Nijmegen en langs Arnhem. Zijn daar liefhebbers voor?

Inmiddels is de route: Tilburg - Oisterwijk - Boxtel - Den Bosch (A2) - Nijmegen (A50) - Arnhem (A50) - Zwolle

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RdeR Bekijk Berichten
    Inmiddels is de route: Tilburg - Oisterwijk - Boxtel - Den Bosch (A2) - Nijmegen (A50) - Arnhem (A50) - Zwolle
    Even opletten dat je nog wel aankomt voordat je weer terug moet! :-)
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Als je overal iemand op moet pikken, past dat dan nog wel? En is er nog wel ruimte voor al dat mooie hout wat je ongetwijfeld gaat verzamelen?

Van hoe-laat-tot-hoe-laat ga jij?

Qua vervoer van hout : Mocht je meer uitzoeken dan je mee kan nemen dan kan ik het ook wel de maandag erop naar je opsturen. is maar een idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meron Bekijk Berichten
    Van hoe-laat-tot-hoe-laat ga jij?
    Ik ga van opening tot ik alles gezien heb, vorig jaar heb ik me uren vermaakt.

Forum Rechten