Voorstellen

cverkooyen

Actieve deelnemer
25 okt 2015
129
0
Goede avond!

Al een tijd lees ik actief mee op dit Forum en nu ik een vraag heb word het toch is tijd om me voor te stellen!

Ik ben Niels 29 jaar oud, vader van twee kinderen en werkzaam als werktuigbouwkundig ingenieur. Ik maak momenteel meubeltjes voor thuis, speeltafel, kasten etc

Op de planning staat om binnenkort een kastenwand te maken in mijn schuur. Onze schuur heeft enkel steens muren en weet niet zo goed voor wat voor plaatmateriaal ik het beste kan gebruiken wat ook nog vriendelijk is voor de portemonnee. Het kan wat vochtig zijn en daardoor twijfel ik of bijvoorbeeld underlayment wel geschikt zou zijn. Wat raden jullie aan?
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Hallo Cverkooyen,

welkom op ons forum. Met je achtergrond van werktuigbouwkundig ingenieur kun je ons nog heel wet leren en raad geven.

Voor je specifieke vragen over je schuur kun je best een topic openen bij " algemene werkstukken en werkplaats". Zal daar zeker de nodige raad krijgen.

groeten,
Ornament
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Welkom op het forum Niels~! Voor je schuur is het voornamelijk van belang dat het kan ademen, dus een soort van spouw is wenselijk. Ik zou even zoeken op het forum, er is meer van gelijke strekking langs gekomen. Dampwerend folie is volgens mij ook een must, maar er zijn mensen hier die er meer verstand van hebben. ;)
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.