houten bar die demonteerbaar is

WR1944

Oud hout
Dat vastzetten van het blad kun je al doen met simpele eierkistsluitingen. Twee aan de achterkant (op beide "poten" van de U-vorm één) en één in het midden van de voorkant. Door de hefboomverhouding kan het licht worden uitgevoerd. Pas als er op de bar gedanst gaat worden zul je iets zwaarder moeten gaan. ;)
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Bedankt iedereen om mee te denken. Ik ga op zoek naar die klemmen die Fantic postte (weet iemand toevallig de naam?). Eierkistsluitingen zijn ook een goed idee. Hoewel, dat dansen op de bar zie ik nog echt gebeuren ;)
 

Jimbo

Actieve deelnemer
2 jan 2014
488
2
Aan die wiggen - al dan niet functioneel - stoot je na een (1) alcoholische consumptie je knieen aan gort. Mezelf kennende zelfs zonder die consumptie.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.495
343
Torhout, België
Goed punt, Jimbo. Ik zal de pennen beetje afronden. De bar is bedoeld voor op beurzen, dus het is niet echt de bedoeling dat er zich veel volk opdringt aan de zijkanten ervan, wat wellicht ook bemoeilijkt zal worden door aangrenzende kraampjes.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.