Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Boek te koop: Houtdraaien van Gottfried Boeckelmann *( Cantecleer)

Ik verkoop dit boek. Aantal pagina's 159,00, rijkelijk voorzien van kleurenfoto's en kleurentekeningen.
    Staat van het boek: als nieuw.
    Ik vraag voor dit boek Euro Euro 12,50 ( Op bolcom wordt het op dit moment tweedehands aangeboden voor Euro 127,00; dat zullen we maar niet serieus nemen)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Hallo Dulcimer;

graag had ik dit boek van je overgenomen als je het wilt opsturen (kosten voor mijn rekening natuurlijk).
    Hoe spreken we verder af?
    Groeten, Luk.

Je hebt een pm

Sorry mensen, het boek is verkocht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dulcimer Bekijk Berichten
    Ik vraag voor dit boek Euro Euro 12,50 ( Op bolcom wordt het op dit moment tweedehands aangeboden voor Euro 127,00; dat zullen we maar niet serieus nemen)
    Boek is een collector's item: € 80 op boekwinkeltjes.nl
    Ik heb het zelf ook en gebruik het bijna niet meer. Als ik dan deze vraagprijzen hoor ....?
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

ik vind het wel triest dat ik als eerste reageer en geen reactie krijg... en toch is het boek verkocht... ( ik wist niet dat dit een collector's item was)

Een reactie terug is wel netjes, maar of je de eerste was weet je niet, er kan wel eerder een PB gestuurd zijn
    Met een hamer past alles...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door O Peatey Bekijk Berichten
    Boek is een collector's item: € 80 op boekwinkeltjes.nl
    Ik heb het zelf ook en gebruik het bijna niet meer. Als ik dan deze vraagprijzen hoor ....?
    Mmm, collector's item? Ik denk niet dat ik dat op grond van de inhoud zou kunnen rechtvaardigen ;-) Wij (eigenlijk mijn meissie) hebben het ook. Of het aan de vertaling ligt of aan het origineel (of aan mijzelf) weet ik niet, maar ik kan zijn technische verhandelingen vaak niet volgen...

Forum Rechten