Nieuw project van start; Ladenkastje.

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Na ruim een half jaar dit project toch maar weer ter hand genomen. Ik was er eigenlijk mee gestopt, omdat ik de grootte van het project wat onderschat had, en halverwege was de fut er bij mij uit. Sindsdien stond het kastje maar stof te verzamelen op de werkbank.

Maar omdat ik toch veel positieve reacties kreeg op vooral het idee van de oneven lades, heb ik toch besloten om ermee verder te gaan. Omdat ik geen zin heb om de panelen voor de laden zelf samen te stellen, heb ik maar bij de Formido zo'n mooie gelijmde vuren plaat van jéwè gekocht :oops: . Ach, wat maakt het ook uit, nu kan ik het kastje tenminste snel afmaken. Ik houd jullie op de hoogte!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
He da's goed nieuws!!!! Laatst reed ik met Wilco richting Friesland , ik vertelde over een kastje wat ik ooit eens wilde gaan maken....ik had dit ergens gezien maar wist niet meer waar........

Hahaha, het was blijkbaar het kastje van Wilco dat ik hier eens gezien had en ook eens wilde gaan proberen in de toekomst.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.