Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Cnc hout frees werk

Cnc hout frees werk

Hallo,

Wie o wie kan mij helpen met 1 driehoek uit multiplex te frezen en dan ook opsturen.
    De 2de mag ook trouwens, ik kan het ook zelf zagen, maar het moet zo exact mogelijk.
    dxf file beschikbaar.

dit.jpg

Mvg
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    • Bestandstype: jpg dit.jpg (21,8 KB, 317 keer bekeken)
    Laatst gewijzigd door Klutser; 28-04-16 om 10:48.

Hoezo CNC en opsturen? Zaag een eindje heen, pak een schaaf en je maakt het fluitend op maat!

heb ik gedaan met handzaag en een rechte lat wil goed, maar deze hoeken moet precies op de graad nauwkeurig zijn, komt nog al nauw...

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Ik snap het ook niet zo goed. Je wil een simpele driehoek met CNC gaan maken? Je kunt die toch gewoon zagen? Met een handschaaf neem je hondersten van een milimeter af, dus zo kun je die toch perfect krijgen? Of met een kantenfrees en geleider kan ook, na het uitzagen. CNC's zijn meer bedoeld voor complexe vormen. Voor een simpele vorm is het instelwerk niet te rechtvaardigen.

60.71 58.58 60.71 54.63 70.73 54.63 dit zijn de hoeken , ja guys het is voor deze ene x ook wat gemaktzucht
    ik ga poging wagen met een passer om een perfecte driehoek te maken/tekenen

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Ja, ik zou het ook eerst eens zo proberen. Gebruik een aftekenmesje ipv een potlood, dat zal nauwkeuriger zijn. Zorg dat 1 hoek goed is, en teken dan de lengtes af in mm. Dan zouden die andere hoeken ook juist moeten zijn.

Forum Rechten