Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

houtlijm in combinatie met kitspuit (pneumatisch?)

Ik zoek een oplossing voor het probleem met de altijd niet helemaal volle potjes houtlijm.

Is er een alternatief (mechanisch / pneumatisch?) om altijd houtlijm ter beschikking te hebben.

Ik merk dat ik altijd veel tijd kwijt ben met wachten op de lijm uit het potje...

Een vulbaar lijmpatroon lijkt mij ideaal! Gebruik zeer veel ACTION houtlijm potjes namelijk

Ik heb een grote lijmpot, waar ik de kleine potjes in leeg . De meeste grote lijmpotten hebben een platte kant, zodat je ze op hun zijkant kan leggen. Op die manier loopt de lijm niet helemaal naar de bodem en komt er bij gebruik eerder lijm uit de tuit.

Deze gebruik ik waar ik de lijmpotjes in leeg laat lopen.
    Ik ben er zeer tevreden mee zie http://www.drechselstube.de/accessoi...r/5039-90.html

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Er is houtlijm in kittubes te koop.

Zowel Frencken en bison hebben ze.

Als je zeer veel potjes verbruikt is het waarschijnlijk goedkoper om een grote emmer (10 kg bijvoorbeeld) te kopen. Minder verlies, je kan de lijm met een pollepel uitscheppen en zeker zo belangrijk, veel minder afval.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan van der Ploeg Bekijk Berichten
    Ik ben er zeer tevreden mee zie http://www.drechselstube.de/accessoi...r/5039-90.html
    Deze lijm jongen gebruik ik ook en vind het ideaal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chevy66 Bekijk Berichten
    Hoi jan,

dit werkt met een kwastje?
    Is denk ik voor mij onhandig. Ik wil het graag spuitbaar hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Zowel Frencken en bison hebben ze.
    hoi Wim,

prijstechnisch, een beetje interessant?
    Ik zie o.a. frenken construcol, voor 9€ / 310ml (is veel te duur)

Dat is weer een hele andere vraag. Als je ze bij de groothandel per doos koopt zitten er wel kortingen op.

Forum Rechten