Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Open huis Meubelmakerij Brekelmans zaterdag 7 mei

IMG_4173.jpg

Hallo forummers,

Op 7 mei tijdens de Reuzendei houd ik weer open huis je kunt dan de werkplaats en diverse gereedschappen bekijken en de onderhanden zijnde projecten.

IMG_4269.jpg

Van 10.00 tot 16.00 ben je van harte welkom!

groetnis, Roeland
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Open Huis!!!!
    AANKOMENDE ZATERDAG IS HET ZO VER!
    Oa met diverse demo's en korte workshop's SLIJPEN EN SCHAVEN
    Alles wat je wilt weten over slijpen en wetten en het schaven.
    Slijpen op diamantsteen, watersteen en natuursteen (hoe onderhoud ik de diverse stenen etc)
    Schaven juiste schaafhouding welke greep toepassen bij de diverse soorten schaven etc.

IMG_3344.jpg

IMG_2302.jpg

groetnis, Roeland

Helaas. Ik heb beloofd om brandhout te zagen:-((. Ik had nl graag je werkplaats en onderhanden werk een keer gezien. Je slijpdemonstraties zijn altijd een genot om bij te wonen. Ik hoop dat het de volgende keer wel lukt. Iig een fijne dag.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    @Roeland,
    Ik had ook graag willen komen maar had al een afspraak in Houten op een verzamelbeurs.
    Hoop dat er mensen genoeg waren (het was wel erg mooi weer) en dat er maar veel plaatjes mogen volgen.
    Mvg,
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders, mvg .

Forum Rechten