houten ligbed of ligstoel tekening

P

Pel

Guest
Misschien een mail naar eigen huis en tuin voor de maten?

Groet Pel.
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.280
215
't hoofd van Overijssel
In de Warehouse van sketchup staat deze. Misschien kan je daar wat mee.

getpubliccontent
 

Woldenga

Actieve deelnemer
7 sep 2013
198
2
Warffum
Waarom zou je kant en klare maten moeten hebben voor zoiets? Als je het voor haar wilt maken dan neem je haar zelf toch gewoon als maatvoering? Enige waar je dan zelf nog over na moet denken is hoe ver je het voetenstuk uit wilt laten steken vanaf haar voeten. En bij het hoofdeind net zo.
Je meet de lengte vanaf haar billen tot bovenkant hoofd en doet daar bijvoorbeeld nog 20cm bij op. En doet hetzelfde naar de voeten en gooit daar ook een cm of 20 a 30 bij. Maar net wat je zelf mooi vind toch?
En met de breedte is het wel zo prettig dat je de armen naast je neer kan leggen. Dus moet ie dat qua breedte kunnen halen. En dat kan je dus ook gewoon weer meten. Neem dan aan beide kanten een cm of 10 extra en hij is meer dan breed genoeg.

Voor het aantal latjes.. ga naar een oud papier container ofzo in de buurt en trek daar een grote oud papier doos uit waar je de mal.. de vorm.. 1 op 1 op uit kan werken. Als je die gemaakt hebt kan je de omtrek meten. Dan kijken hoe breed jouw latjes gaan worden.. plus 1x de tussenruimte. Omtrek delen door de breedte van 1 latje + tussenruimte en je weet hoeveel latjes je nodig bent.
 
Laatst bewerkt:

gijs9

Nieuw lid
29 mrt 2016
18
0
Hoi,

Van eigen huis en tuin heb ik nog geen reactie. En die in de sketchup vind ik niet echt mooi,

Ik ga toch maar zelf m'n vrouwtje opmeten en zelf proberen als ik er tijd voor heb binnenkort.

Bedankt voor jullie input

Groetjes gijs
 

gijs9

Nieuw lid
29 mrt 2016
18
0
Ja dat filmpje heb ik gezien, maar die hoogte van de plank van het frame leek me zo groot. Vandaar de vraag over de maten
 

gijs9

Nieuw lid
29 mrt 2016
18
0
Haha zo klein is m'n vrouwtje niet 1,74, maar ze is net 24 dus vandaar :) dan klinkt vrouw al zo oud hè

Gijs
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik denk dat je het beste de maten van je vrouw op kan nemen.
Zeker zo'n houten geheel moet wel een beetje op maat zijn lijkt me.
Heb je meteen weer een reden om even aan je vrouw te zitten, verenig je het nuttige met het aangename.:)
 

gijs9

Nieuw lid
29 mrt 2016
18
0
Zal ik doen willem1958 ;-) ik ga m'n vrouwtje van top tot teen nameten, met alle vormen en details. Word een heerlijk stoeltje voor haar om lekker in te zonnen zodat ik het totaalplaatje kan bewonderen.

Grt gijs
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.