Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Wenge te ruil

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015

Wenge te ruil

Goedemiddag mede forumleden,

Net weer een beetje aan het prutsen geweest met hout en zag nog wenge liggen die ik niet gebruik, ofjaa..
    Mocht ik het gebruiken zal het in de toekomst zijn voor een inlay of iets dergelijks en dan heb ik meer dan genoeg kleine stukjes.

Graag wil ik deze ruilen en kan ik er iemand blij mee maken en wordt ik dat zelf natuurlijk ook .
    Het te ruilen hardhout soort maakt me niet heel veel uit, maple, noot, ziricote, essen, kersen, etc.. Net het geen waar jij ''teveel'' van hebt liggen

De bruikbare maten van de onderstaande planken zijn van boven naar onder:
    490x100x23 mm
    440x100x24 mm
    510x90x24 mm

Het ligt al een jaar of 10 bij mij binnen, dus droog zal het wel zijn.
    DSC_0230.jpg
    Ik heb nog wel wat meer liggen maar deze planken bevatten wat gaatje waardoor de bruikbare lengte maar beperkt.

Waar ergens in nederland is dit te ruil?
    Tijd voor een ''wijze'' quote:
    ''Alleen de domme ruimen op, de geniën overzien de chaos...''

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Oeps mijn excuses, vind altijd vervelend als iemand het er niet bij zet, heb er niet aan gedacht.
    's-Hertogenbosch, mocht je in de buurt wonen, anders kan het altijd opgestuurd worden

oeh das niet gek ver weg, ik zal even kijken of ik wat te ruilen heb

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Vanaf Best is inderdaad wel te overzien. Laat maar weten

Ik zal ook een de schuur in duiken (als Lars niet alles meeneemt)
    Want boxtel ligt er mooi tussenin
    Je leert van de dingen die je doet,
    Je kunt alleen spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan.

Goed initiatief !!

Dit doe ik ook wel eens wanneer mensen teveel hout van een bepaalde soort hebben, dit koop ik dat terug en voor dat bedrag kan iemand dan weer ander hout uitzoeken. Zonde om mooi hout maar te laten liggen verstoffen in de werkplaats.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Het is ook gewoon zo veel leuker! Je kan het wel laten liggen maar dat is inderdaad zonde, verkopen tja.. Dan heb je wat geld en dat geef je zo weer uit. Zo blijft het bij de hobby. En zo zijn beide partijen weer happy.
    Van een ander plankje hout wordt ik ook veel enthousiaster dan van een paar euro Haha (oei klink ook al verslaafd)

En op dit forum kan dat ook gewoon, echt super!

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Lars mocht je wat willen regelen stuur maar een pb. Peerschoen mocht er overblijf of het loopt anders, dan laat ik het weten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bartvdl Bekijk Berichten
    Lars mocht je wat willen regelen stuur maar een pb. Peerschoen mocht er overblijf of het loopt anders, dan laat ik het weten
    Ik heb gister nog gezocht naar wat hout maar ik denk dat ik het toch maar aan me voorbij moet laten gaan. Ik dacht ik heb nog wel wat leuke stukken maar dat valt dus behoorlijk tegen

Forum Rechten