van dik hout zaagt men......

Hobbyzager

Nieuw lid
23 apr 2016
5
0
NoordHolland Noord
Dag allen, sinds net geregistreerd en dan ook maar even een kort intro-tje van mij.
Jelmer Grijpstra, wonend in Noord-Holland.
Werkzaam bij de Kustwacht en in mijn vrije tijd helpende hand bij agrarische werkzaamheden.
Sinds kort een Woodmizer LT15 bomenzaag gekocht met een lijnbaan van 12 meter!
Aangeschaft om een partij gevelde inlandse eiken om te toveren tot knappe dosse en bekantrechte delen.
Lezende op het forum dat er veel houtlievende mensen geen geschikt hout kunnen vinden of afgescheept worden
met noesten, valbreuken, bliksemschadebomen e.d. nodig ik u graag uit om eens te komen kijken in onze hobbyzagerij met eigen voorraad
vers gevelde eiken.
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Welkom op het forum!

Heb je foto's van je woodmizer en het zaagwerk dat je hebt verricht?

Fons
 
Laatst bewerkt:

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Geen noesten, valbreuken, bliksemschadebomen e.d. Laat je koopwaar maar zien. Moet niet zo moeilijk zijn met youtube, foto's ed.
 

Hobbyzager

Nieuw lid
23 apr 2016
5
0
NoordHolland Noord
Dag Fons, heb verderop een linkje geplakt! ben komende weken druk met ex-remmingwerk van een sluiscomplex. Verjongen en opschonen voor hergebruik.
Zal later in mei wat meer fotos en filmpjes posten..
MVG Jelmer

p.s: daarna nog 180 eiken verzagen...:)
 

Bijlagen

  • 130320152546 1.jpg
    130320152546 1.jpg
    75,5 KB · Weergaven: 87

Capricorn

Actieve deelnemer
5 apr 2016
151
0
Groningen.
Prachtige machine zeg, zou ik ook wel heel erg tof vinden.

Jammer dat je niet wat dichter bij woont dan kon ik af en toe een boompje langs brengen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.