Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

black & decker freestafel D 933 hoe te gebruiken

Voor mijn ode b&d boormachine heb ik een b&d boorstandaard op de kop getikt. Ik kreeg er een freestafel bij, maar zonder handleiding oid. Ook op site van b&d kan ik niets vinden. Heeft iemand idee hoe je die koppelt aan de boorstandaard. Denk zelf dat er boutjes oid ontbreken, maar ik heb geen flauw idee.
    gr. Chris

is dat een blikken ding om met de boormachine van bovenaf te frezen?

Ja. Ik heb nml. Ook nog zo'n oranje freessetje x wolfcaft, waavan ik de freesjes kan/wil gebruiken
    sorry voor typefouten, ik gebruik een tablet

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Je wil toch niet de freesjes gebruiken in een boormachine? Het toerental van een boormachine is veel te laag om te frezen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BossyRangs Bekijk Berichten
    Je wil toch niet de freesjes gebruiken in een boormachine? Het toerental van een boormachine is veel te laag om te frezen.
    het wil wel, alleen langzaam aanvoeren, zelf lang zo gedaan had toen nog geen bovenfrees.
    wat betreft de tafel B&D die is zo dun dat hij doorbuigt, omdat de druk vanboven af komt.

Ik heb een heleboel plankjes van een oude parketvloer, waarvan ik verschillende groeven schoon moet frezen. Zitten resten van de veren in van andere plankes, dus niet echt zwaar spul. Dat moet met een boormachine goed lukken. Heb jaren geleden met dat wolfcraft ding ook wel groeven gefreesd, uit de hand. Mar ja boorstandaard met bijbehorende freestafel lijkt mij gemakkelijker. Maar blijft de vraag hoe monteer ik e.e.a.

Ik heb dus nu alleen met zijdelingese krachten te maken, waardoor die tafel niet zo snel zal doorbuigen, denk/hoop ik.

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Een fotootje helpt altijd om 1 en ander te verduidelijken. Dan krijg je meer suggesties.

Ai, hoe plaats ik een foto ??

Senior Member
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Als je een bericht typt, krijgt je allerlei opmaak om bv. vetjes te zetten en zo. 3de pictogram van rechts heb je een kadertje "insert image". Dan kies je foto vanop computer (of cloud).

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten