Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 79 van de 79
    Atmoz, FOEI! Ik zie een Dewalt op de foto's van 21/7! Ga die eens snel omruilen voor een blauwe Bosch.....

Maar even serieus, dat wordt een mooie ruimte voor jouw werkbank, FLOTT en alle andere spullen.

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2016
    @Arvid: succes met je afzuiging! Het ziet er al goed uit.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat...

Thanks voor de reacties mensen
    Ik ga morgen weer eens flink "oan de geng" in de garage...
    Hoop dit weekend een HEEL stuk verder te komen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L.N. Bekijk Berichten
    Atmoz, FOEI! Ik zie een Dewalt op de foto's van 21/7! Ga die eens snel omruilen voor een blauwe Bosch.....

Maar even serieus, dat wordt een mooie ruimte voor jouw werkbank, FLOTT en alle andere spullen.
    Haha, die DeWalt is niet van mij, dus maak je geen zorgen
    Enne, thanks! Komt helemaal goed.

Vandaag is het hout (plaatwerk + kepers) voor de voorzetwanden geleverd. En omdat ze niet goed door konden hebben we 't maar effe met een Mammoet gedaan

Prachtig spul zo'n apparaat. Leuk om mee te spelen...

Grtz,

Atmoz

De moet ik ook hebben, ik bedoel de mammoet

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mcbons Bekijk Berichten
    De moet ik ook hebben, ik bedoel de mammoet
    Geen probleem! Hier te koop voor €269.

Dit is misschien ook wel een leuk alternatief voor stofafzuiging: http://woodgears.ca/dust_collector/mini_2.html
    Toch weer heel iets anders maar wel effectief

Ik ga dit interessante topic ook maar eens volgen... als beginnend woodworker was ik zelf vol enthousiasme begonnen met zagen & schuren van Robinia planken voor een poort, maar nu ligt mijn garage vol met zaagsel. En zo te lezen is het fijnstof ook niet heel gezond... volgende "gereedschap" op de lijst: stofafzuiging

Ik heb voor mijn eigen afzuiging ook maar een eigen onderwerp aangemaakt. Betreft de configuratie van een Starmix AS AR-1232 EH+ met een Dust Commander DLX.

Senior Member
    Ingeschreven
    Aug 2017
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HansB Bekijk Berichten
    Alleen belangrijk om je te realiseren dat zo'n installatie dus niet toereikend is voor bijvoorbeeld een vlakbank.
    Oneens. Ik heb een Kärcher met cycloon en die werkt uitstekend met zowel de vandiktebank (JET jwp12) als vlakbank (Inca).

Forum Rechten