Vloeken in de kerk...

techcom

Actieve deelnemer
18 dec 2014
339
2
Tilburg
Ik begrijp jullie verwarring , maar het plafond en de balklaag bestaan uit geschaafd vuren wat straks nog in de beits gaat. Om alles wel bij elkaar te laten passen wil ik daarom ook de buitenkeuken van geschaafde planken maken en daarna in dezelfde beits zetten. Maar het idee van de houthandelaar om platen te gebruiken voor de corpussen wordt hier niet enthousiast ontvangen, dus ik denk dat we bij gewoon steigerhout blijven om daarmee te gaan knutselen. ook het verlijmen van de deuren en frontjes gaat hem niet worden, heb eens wat rondgezocht op internet en inderdaad eenzijdig verlijmen zal niet lang meegaan.
 

korte

Actieve deelnemer
2 sep 2015
295
0
Ik denk dat het wel even mee zal gaan, geen idee eigenlijk waarom... Maar ik verwacht dat de "mode" eerder klaar zal zijn.
 

korte

Actieve deelnemer
2 sep 2015
295
0
@ techcom, ik heb voor alles wat ik uit steigerhout heb gemaakt nog niet eerder een corpus gemaakt. Ik maak het gewoon zo uit steigerhout, maar ik ben ook maar een beginnend hobbyist.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.