Beter laat dan nooit!

colossus

Nieuw lid
19 mrt 2016
5
0
Ja, helemaal vergeten om hier even te buurten. Zal even vertellen wat mijn achtergrond is. Ik heb in 2003, denk ik, het HMC in Amsterdam afgerond (richting meubelmaken). Heb daarna een paar jaar als meubelmaker gewerkt tot ik in 2006 besloot een ICT richting in te willen. Heb toen een HBO technische informatica opleiding gevolgd en ben in 2009 afgestudeerd. Werk sindsdien als software ontwikkelaar, wat grappig genoeg veel raakvlakken heeft met het meubelmaken.

Twee jaar geleden een huis gekocht MET garage! Het was altijd al een droom om weer een kleine werkplaats te hebben. Aangezien ik ook graag onder de auto lig is het alleen niet heel snel gegaan met die werkplaats, tot ik een paar maanden geleden een kleine cirkelzaagtafel op marktplaats zag langskomen. Deze opgepikt en meteen ook een mooie oude Ulmia werkbank op de kop kunnen tikken. In de afgelopen maanden ben ik bezig geweest om die zaagtafel op te knappen. Vandaag een kleine overwinning: eerste stukken gezaagd!

Mijn korte termijn doel is om wat Iepen oid op de kop te tikken om vervolgens lekker los te gaan op wat zwaluwstaarten. Het hoeft geen mooi meubel te worden, ik wil gewoon weer zwaluwstaartjes hakken :D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.