Hallo allemaal, ik stel me kort voor

Arthurdeboer

Actieve deelnemer
14 apr 2016
283
0
Doetinchem
Hallo,

Sinds een aantal jaar ben ik actief bezig met het maken van meubels (bed, kledingkast, TV kast) en klein spul zoals kapstokken etc. Nooit geweten dat er zo'n gaaf forum is zoals dit waar je nog veel meer inspiratie op kan doen! Ik kwam er bij toeval achter toen ik zocht naar onderdelen voor een Inca zaagtafel. Ik zoek daar nu geleiderails voor die in het blad geschoven kunnen worden.
Maar goed, voorstellen is wel zo netjes voordat je actief gaat zoeken met posts in vraag en aanbod...
Arthur is de naam, 34 jaar en maatschappelijk werker, maar ook gek van hout. Vooral blinde montage is iets wat ik erg gaaf vind. Het liefst gebruik ik geen enkele vorm van spijkers, schroeven etc.
Sinds kort in bezit van een huis met garage, dus de werkplaats (eerder midden in de huiskamer) is nu een feit. Ik ben bezig met de inrichting van de werkplaats en zal binnenkort zelf een werkbank gaan bouwen op 90cm (werk)hoogte.
De meeste "gewone" apparaten bezit ik ondertussen, zoals een Festool TS55REBQ, Festool OF1010, Mafell decoupeerzaag en sinds kort een Leigh D4R Pro en een oneida dust deputy stofafzuiging.
Een leuke werkplaats gaat dit dus worden en ik zal me met name gaan richten op meubels in huis, zoals bedden, kasten etc.
Later zal in de mogelijkheid gaan onderzoeken of er markt is voor gave spullen met zwaluwstaartverbindingen zoals (speel)doosjes, krukjes en andere houten spullen om als kado te kopen.
Wie niet bekend is met Leigh, zeker eens kijken op Leigh.de of op youtube even zoeken naar videos.

En ohja.. mocht iemand nog wat spullen hebben liggen voor een inca zaagtafel, ik hou me aanbevolen!

groeten,

Arthur
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Arthur, en zo te zien hou je van goed gereedschap.

Groet Pel.
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Welkom Arthur, leuk om ook een maatschappelijk werker te hebben naast al die ITers hier! Stelletje autisten bij elkaar zijn het... ;) (ik incluus :p)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.